úterý 26. února 2013

Zázrak od Essence

Nerada bych s barvičkami na rty byla monotématická, takže slibuju, že potomhle článku dám chvíli pokoj. Pravdou ale je, že Stay Matt je pro mě zázrak.









 Po prolomení řady neúspěchů s rudými rty dík tintu Essence jsem propadla naději, že věcí, které na mé puse vydrží, by mohlo být víc. S Catrice se úspěch nekonal, respektive uspokojivý výsledek byl deklasován neuvěřitelnou lepivostí té .. té... té věci. Včera jsem v Rossmannu hodila oko na "krém na rty", jak pravil popisek na stojanu. Červená 04 Silky Red se mi zamlouvala a pohled z blízka odhalil, že by to dokonce mělo být matné. Ohooooo !!! Požadovaná barva a navíc mat ! Takže jsem to tam samozřejmě nemohla nechat. KáČé 54,90 už jsem vyhodila za větší hovadiny, tak co. Po matné věci na rty toužím od chvíle, ve které jsem zatoužila po rtech rudých.

 Doma jsem se poněkud podivila nad texturou zakoupeného. Ze všeho nejvíce se skupenství blíží pastě, příliš důvěry to nevzbuzuje. Aplikátor je klasická chlupatotyčka, takže jsem se obávala zápasu při nanášení. A ejhle. Na rtech to velice příjemně klouže a dík pastovitosti se to dá nanést velice přesně, nikam to nezdrhá. Krém dokonale pokyje rty, žádné "tu tmavý flek, tu nic". Za nanášení tedy 1*. Další jednotka podtržená za barvu. Následuje razítko do notýsku za nevysušování rtů - ačkoliv krém nepůsobí dojmem, že by byl hydratační, faktem je, že jsem si poprvé zhruba od jedenácti let ANI JEDNOU ZA DEN NEPŘETŘELA PUSU JELENÍM LOJEM - nebylo potřeba ! Rty jsou vláčné, nešupinaté, nevyschlé, barva se mi moc líbí a polomatný efekt též.

 Když napíšu, že rty jsem si nalíčila ráno a pak... a pak už ne, neb to nebylo potřeba, asi mi nikdo nebude věřit. Nicméně, i s tímto vědomím říkám - je to tak. Barva drží celý den, nerozpíjí se, neolizuje se, přežila můj bohatý pitný režim studený i teplý, se ctí obstála i při souboji s jídlem. Ano, obtiskla se na rohlík (vypadalo to poměrně obscénně :-) ), ale toto setkání se nikterak neprojevilo na její intenzitě na rtech.

12 hodin po nalíčení. Bez úprav a oprav. Nekecám. Zítra jdu podrobněji prozkoumat další odstíny, protože tahle věc u mě má 10 bodů z 10ti možných a za tu cenu jsem ochotná vyzkoušet, zda by se mi nehodila i růžová.

18 komentářů:

  1. V nabídce jsou ještě dva nude odstíny a jedna výrazně růžová. Nude nic pro mě, na růžovpou se podívám podrobněji :-) Škoda, že není fialová.

    OdpovědětVymazat
  2. to zní dobře (ne, že bych to potřebovala, ale objev šikovnej)

    OdpovědětVymazat
  3. to urcite zkusim!dik za tip!!
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  4. Pořád jsem z toho ještě překvapená - mám spoustu věcí od Essence ráda, na low-cost kosmetiku to většinou podává dobrý výkon, ale tohle jsem opravdu, ale opravdu (:-))) ) nečekala :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Super,koukala jsem na ně, ale řekla jsem si - počkáš na recenze :). Vyplatilo se, pořídím si ho...:)

    OdpovědětVymazat
  6. Barvička je super a výdrž na jedničku! Paráda, jdu do toho! Díky za recenzi :)

    OdpovědětVymazat
  7. Úplně vidím, jak to někomu fungovat nebude a pak mi přijde hodit do okna šutr :-))

    OdpovědětVymazat
  8. Já zkoušela v jiném odstínu a...byla bych na 100% spokojená, ovšem nebýt toho, že mně to prostě na rtech vydrží cca 2 hodiny (a to během těch dvou hodin jeím, nepiju atd..). Nechápu to, všem to dlouho, předlouho drží :/ Mám asi nějakou vadnou pusu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je fakt zvláštní - tenhle problém mám u většiny věcí taky, u tohohle ne. Ale vzhledem k naplněnosti pigmentem možná skutečně bude hrát roli i ten odstín.

      Vymazat
  9. Já mám odstín Soft nude, na nude mi to prostě nepřijde, je to taková až moc hnědá :/ Jinak s výdrží musím souhlasit, u mě teda nééé naprosto celý den, ale super :)

    OdpovědětVymazat
  10. Mě ty světlejší nějak nezaujaly. Ale zaujal mě nový gelový tint. Už jsem ho měla v košíčku, ale zvítězila ta micelárka. Pro tint asi zaskočím dnes. Všechny 4 nabízené barvy se mi líbí, to zas´ bude boj :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Neodolala jsem a díky tvé recenzi jsem si pořídila odstín 01 Velvet Rose. Na rtech mi vydržela celý den - přednášky, litr zázvorového čaje a dokonce přestála i tuňákovou bagetu. Příjemně hydratuje, nedělá šupinky, což je u mě zázrak. Jediné, co mi možná trochu vadí, je příliš výrazný odstín. Sice je to nude, ale na rtech mi udělal dost výraznou a ne zrovna estetickou vrstvu. Příště vyzkouším v kombinaci s balzámem a uvidím, co to udělá. Teď jsem použila na každý ret zvlášť jedno namočení. Asi to bylo moc. :)

    A na tinty jsem taky koukala, ale odolala jsem. Znám se a je dost možné, že si pro ně ještě dojdu, až je zrecenzuješ. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S vrstvou to chce zaexperimentovat a najít míru namočení aplikátoru. Já ho otírám skoro do sucha, aby to nedělalo - jak říkáš - nevzhlednou vrstvu.
      Obávám se, že tint zakoupím v pondělí :) Přes víkend můžete být v klidu, nejbližší DM je v rekonstrukci a jet do bohatě zásobeného Rossmanna se mi o víkendu nechce :-)

      Vymazat
  12. Hmm.... červených věcí na pusu mám doma dost, ale... ale barevné spektrum téhle věcičky je v regálu mnohem širší, že? :) Mně to prvně odrazovalo, protože to vypadá jako lesk a přitom to má na sobě napsáno Matte, no jakože matný lesk jsem ještě nepotkala a odtud vlastně pramení moje nedůvěra. Neopodstatněná, jak tak koukám. Asi se na ně zaměřím víc. Dlouhotrvající věci v líčení miluju a dřívější lesky Stay with me od Essence byly echt-dlouhotrvající, jen trochu moc lepivé, to by tohle nemuselo být... Achjoo, tak holt zase musím do drogerky, nic naplat... :D
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V regalu objevis tuhle rudou, ruzovou a dva nude odstiny.

      Vymazat
  13. Vypadá to moc dobře, ale červených věcí na rty mám dosti a spotřeba není tak rychlá jako u nenápadnějších odstínů. Nicméně zkoušela jsem jej na ruku a jako dost dobré. To se zas Essence něco povedlo.

    OdpovědětVymazat
  14. Objevte eToro, největší sociální investiční síť na světě, kde 1,000,000y klientů vydělávají kopírováním obchodních rozhodnutí našich nejlepších obchodníků.

    Kolektivní rozum - Obchodníci, kteří využívají eToro's CopyTrader™, mají o 60 % větší šance na výhru

    227,651,647 - Otevřené obchody na eToro

    OdpovědětVymazat