úterý 7. května 2013

L´ORÉAL Gel Intenza Eyeliner

Bez linek nelezu z domu.









 Netajím se tím, že patřím k těm, které nenalíčené opouštějí domov akorát v případě živelných katastrof a náhlých odjezdů na pohotovost. Bez naštukovaného obličeje a namalovaných očí chodím maximálně na zahradu nebo na procházku do lesů, luk a hájů s Jankem, krytá štítem slunečních brýlí a i tak se cítím blbě.

Černé linky tedy patří mezi mé nejlepší přátele a obejdu se spíš bez něčeho na obličeji, než bez nich a řasenky.

Standardně si kupuji Maybelline Lasting Drama, protože stojí pár korun, nerozmazávají se a vydrží skutečně od rána do noci, sem tam i následujícího rána. Teď jsem však s překvapením zjistila, že místo obyvklé ceny pod dvě stovky (už jsem je, pravda, nějaký ten pátek nekupovala, takže mi zdražení uniklo) stojí o čtyři pětky více, než gelové linky od L´oreal, takže jsem do košíku vhodila pro mě novinku a to za 199,- (DM).











Přibalený štětec je použitelný, oproti Maybelline má trvanlivější krycí čepičku, takže jí na něj pravděpodobně budu dávat. Maybelline kondom je fajn pro uchování štětce v použitelném stavu v krabičce v regálu, ne tak na ochranu štětce v kalíšku mezi ostatními - praská po pár sundáních a zastamdáních.




Intenzita odstínu černé je u obou výrobků totožná. L´oreal machruje, že se s jeho linkami dá čarovat s rozmazáváním. To využiju málokdy, nicméně ano - rozmazávají se ochotněji, než ty od konkurence.
Vydrží taktéž vše - od nalíčení se v šest ráno po odlíčení v jedenáct večer sedí jako přitlučené, nehnou se, nikam se nerozpíjejí a nerozmazávají se. Micelární vody se více bojí Maybelline, jak dokazuje fotka stavu po jednom setření tampónkem se Sensibio H2O.

Verdikt tedy zní deset bodů z deseti a pokud se nezmění cena ve prospěch zase něčeho jiného, s největší pravděpodobností u nich zůstanu.

5 komentářů:

  1. Díky za recenzi. Mám je v merku už pár měsíců, ještě než se vůbec dostaly na náš trh. Tak teď už můžu s klidem nakupovat :) Líbí se mi především štěteček, jsem přesvědčená, že tento tvar jako jediný pro mě bude u gelových linek použitelný (s žádným jiným totiž neumím, tak se těším na tenhle). A všecko ostatní zní taky dobře, takže... díky!
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Štětěček je fajn, taky to s jiným neumím :-) Ostatně téměř totožný je i u těch Maybelline. Jsem zvědavá, jak rychle budou vysychat - Maybelline vysychají poměrně rychle, ale zase je fakt, že při té ceně mě to doposud příliš netrápilo.

      Vymazat
  2. já mám z týhle kolekce ten zbytek (linky fixa a kajal) a je to taky super
    uvažovala jsem i nad těmahle, ale mám ještě celý balení sleeku, tak jsem to zatím odložila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem na jinou aplikaci než gelových štětecem neskutečně levá. Se štětcem je umím, asi léta praxe v psaní štětcem a tuší :-)

      Vymazat
  3. Dík za recenzi, už jsem nad nimi taky přemýšlela, po asijské hrůze a MUA děsu si raděj pořídím něco normálního :)

    OdpovědětVymazat