středa 29. května 2013

Mixa Soothing SPF15 Care (Anti-Redness Flushing-prone skin)

Micelární voda Mixa se u mě setkala s úspěchem a jelikož Die grosse Schnecke Katastrophe polevuje, dala jsem šanci i dalšímu produktu z Mixa labratoře.
















Sympatický mikrodotazník na krabičce krému se táže,  zda má pleť zčervená při náhlých změnách teploty, pálí po bohatém nebo kořeněném jídle a hoří po fyzické námaze nebo rozrušení. Na dva z dotazů odpovídám ano - pálivé já nerado a jím celkem střídmě, ale změny teplot mi dobře nedělají a pokud se hýbnu nebo vytočím (druhá eventualita nastvá nepoměrně častěji), naskakují mi zdobné rudé fleky a mám pocit, že mi odpadl kus tváře, jak to pálí.
V tom případě je pro mě prý zklidňující péče proti červenání záchranný kruh.

Krém obsahuje květ arniky, vitamin B3, kofein a cold cream pro zchlazení pleti.
Abychom ale neměli pocit, že nás Frantíci šidí, do krému přidali i další dobroty. Výčet je úctyhodný. Uvařte si kafe, čaj, nebo si nalijte sklenku. Jdeme na to a bude to dlouhé. A z tohoto důvodu dnes poprvé použiji <tl,dr>. Koho nevzrušuje složení, ale je zvědav na mé hodnocení krému, nechť se odebere na konec postu, kde nalezne stručné shrnutí.



aqua - jak jinak
isononyl isononanoate - ester, vyskytující se přírodně například v kakau nebo levandulovém oleji. Ač název zní šíleně, je to zcela neškodná složka, která se stará o sametový pocit pleti.
glycerin - jedna ze základních složek Mixa produktů a kosmetiky obecně. Hodně se diskutuje o tom, zda je prospěšný nebo škodlivý. Z debat s kamarádem chemikem a ze samostudia jsem se dozvěděla, že záleží na jeho koncentraci. Pokud je použit kosmetický glycerin, což tak nějak v kosmetice předpokládám, je fajn. V koncentracích užívaných ve zkrášlovacích produktech přitahuje vlhkost zvenčí, nikoliv z hlubších vrstev pokožky, jak zní častý argument proti němu.
niacinamide - amid kyseliny nikotinové. Ve vodě rozpustný vitamín B3. Stará se o ochranu před slunečním zářením, zlepšuje elasticitu kůže, pomáhá likvidovat barevné nejednotnosti pleti, posiluje kožní bariéru a vylepšuje texturu pleti. K tomu všemu pomáhá hojit nepěkné kožní projevy, jako je akné a různé vyrážky. Což byl důvod, proč jsem riskla otestovat ho na pleti ne zcela v kondici :-) Skvělá věc v boji proti stárnutí pleti a zároveň pubertálním projevům. (Tleskám !!)
dimethicone - a je to tady :-) Vše, co má koncovku -icone nebo -icon, je silikon, a dimethicone je jeden z nejčastěji používaných zástupců této skupiny.  Jejich radikální odpůrci zde tedy mohou přestat s četbou, ve složení tohoto krému není osamocen. Silikony způsobují onen dobře známý heboučký pocit z pleti. Vyrovnávají póry, maskují jemné vrásky a zabraňují přístupu bince z okolí k pokožce. Pleť je nevstřebává, zůstávají tedy na povrchu a tím jí uzavírají. Pokud je pod vrstvou silikonu nečistota, může pod jeho ochrannou vrstvou páchat neplechu kvalitněji, než bez ní. Základem při používání věcí se silikonem je tedy dokonale čistá pleť před jejich aplikací. Pokud nemají jaký bordel uzavřít pod sebe, většinou nezlobí a lze si užávat jejich dobrých vlastností. Zde bych ráda zdůraznila, že je nikomu nevnucuji jako prostředek, který se postará o světový mír a krásu všech - je mi jasné, že někomu na pleti skutečně páchají hnusné věci. Mě v některých výrobcích taky - pravděpodobně tedy bude záležet i na jejich kombinaci, množství a konkrétní pleti, na kterou jsou napatlány.
ethylhexyl salicylate - kyselina salicylová. Získává se z vrby a povzbuzuje pokožku k růstu. Udatný rytíř v soubojích s akné a pupeny obecně. Neplést s kyselinou acetylsalicylovou, kterou obsahuje aspirin, i když jsou to v podstatě sestry :-)
diisopropyl sebacate - zvlhčovač, emolient, pomáhá snadnému roztírání krému. Bezpečná přísada.
sucrose tristearate - emolient, emulgátor. Úkolem této složky je tedy zvlhčení pleti a udržení ostatních přísad pokupě. Bez nežádoucích účinků.
butyl methoxydibenzoylmethane - v protisluncových produktech z USA označován jako Avobenzone. Absorbuje UV záření, zajišťuje tedy ochranu proti nežádoucímu působení slunečních paprsků. Taktéž bezpečná složka.
ammonium polyacryldimet hyltauramide - zajišťuje stabilitu a viskozitu emulze. Není na žádném seznamu nebezpečných či toxických látek.
ammonium polyacryloyldimethyl taurate - používá se ke stabilizaci emulze a bonusem navíc je jeho schopnost absorbovat kožní maz a matovat tak pleť, zároveň hydratuje. Veden jako neškodná složka, ale název napovídá, že má cosi společného se čpavkem, ve vyšších koncentracích to lahůdka nebude, nicméně nedrží čelní místo ve výčtu složek, nebála bych se tedy.
methylsilanol/silicate crosspolymer  - název zní šíleně, mě ty dlouhoslovné složky trochu děsí, není ovšem evidován jako nebezpečný. U velice velmi citlivé pleti může způsobovat podráždění a taky se asi nebude líbit očím. Používá se jako složka zabraňující pěnivosti a též coby pleťový kondicionér. Patří v podstatě k silikonům, jak název napovídá.
drometrizole trisiloxane - pokud je použit v koncentraci 15% a méně, je bezpečný a pohlcuje UV záření. Zajímavostí je, že je používán exkluzivně v produktech, které patří L´Orealu, neboť si ho objevili. Označuje se také jako Mexoryl  XL
ascorbyl glucoside - rande vitaminu C a glukózy. Má působit jako výrazný antioxidant, věrohodné studie to však neprokazují, pokud není použit s niacinamidem. Což tady je, takže dobrý :-)
polysorbate 61 - mix stearátu a esterů sorbitolu. Bezpečný emulgátor.
arnica montana flower extract - výtažek z arniky. Zvhlčuje pokožku a zabraňuje jejímu šupinatění. Je povolen i pro použití v potravinářství, takže bez rizika.
butyrospermum parkii butter/shea butter - bambucké máslo. Zdravím vyhledavače ! (A čekám, kdy tento název EU zatrhne, protože to ani omylem neobsahuje 82 a více procent mléčného tuku.) Zvlhčuje pokožku. Může ucpávat póry, pochybuju ale, že vzhledem k obsaženému množství tak zrovna v tomto krému bude činit. Přírodní ingredience.
caffeine - kofein. Mňam ! :-) Pomáhá likvidovat zarudnutí a otoky.
cera alba/beeswax- bzzzzzz, včelí vosk.Zabraňuje oddělování olejových složek z emulze a zajišťuje přilnavost celku k pleti. Překvapivě jde o bezpečnou složku :-)
cetyl palmitate  vyskytuje se přirozeně v rostlinách i lidech. Emolient, zvlhčovač. Neškodný.
CI 19140 (žluť) - Proboha proč ?! I když je vedena jako neškodná.
CI 42090 (modř) - dtto
citric acid - kyselina citrónová aneb přírodní konzervant, mírně zesvětlující účinky, vitamín, ovcná kyselina. Fajn :-)
cupressus sempervirens seed extract - výtažek ze semen cypřiše. Pleťový kondicionér, používá se i jako složka vůně. Bez rizik.
dimethiconol - říkala jsem, že dimethicone z úvodu tu nebude sám, že jo. Emolient, protipěnič, pleťový kondicionér. K silikonům jako takovým viz výše.
disodium edta - je rozebráno v recenzi k Mixa micelární vodě, zde tedy jen zopakuji, že jde o bezpečnou složku.
PEG-12 dimethicone phenoxyethanol - další členrodiny silikonů, UV ochrana.
polygonatum multiflorum rhizome/root extract - pleťový kondicionér, získává se extrakcí z kořenů Kokoříku mnohokvětého. Ten patří do čeledi chřestovitých a výtažek z kořenu pomáhá hojení ran a vylepšuje vzhled jizev.
sodium benzoate - konzervant a to přírodní.
sodium citrate - sůl kyseliny citrónové, bezpečný konzervant (smí se používat i v produktech určených pro dětskou pokožku).
sodium hydroxide - hydroxid sodný. Reguluje pH, bacha na oči.
sodium stearoyl glutamate - emulgátor, skvěle si rozumí se složkami, které se starají o UV ochranu a je bezpečný.
xanthan gum - doluje se z kukuřičného syrupu a používá se ke zlepšení skupenstvé krémů. Každý z nás se s ní určitě setkal i v jídle, kde je povolená a patří mezi bezpečné suroviny.
parfum - k tomu už snad nic psát nemusím :-)


Pokud jste zvládli (spíše tedy zvládly, ale nerada bych byla genderově nekorektní :-) ) dočíst až sem, gratuluji :-)

Pro ty, kdož to nedali, slíbené <tl, dr> :
Mixa Soothing CC není zrovna výkřik přírodní kosmetiky, ale také to není takové peklo, jak by se dle úctyhodného počtu ingrediencí, ze kterých je sestaven, mohlo zdát. Báječně se vstřebává, má velmi příjemnou konzistenci, dobře hydratuje a skvěle se na něj nanáší BB krém či make-up. Opravdu potlačuje zarudnutí a nepříjemné hřejivopálivé pocity pleti. Překvapilo mě, jak pozitivní vliv má na mou šnečí vyrážku - opravdu pomáhá. Jsem na vážkách, jaké hodnocení udělit, tentokrát tedy nebudu bodovat. Ve složení jsou věci, které by tam být nemusely, kupříkladu barviva, s účinky jsem ale navýsost spokojená. Krém krásně voní, ale co má co hypoalergenní kosmetika vonět ?! Pokud neujíždíte na zcela přírodních produktech, stojí za vyzkoušení.


53 komentářů:

  1. Teda tomu říkám chemický rozbor :) Já jsem s krémem zatím spokojená a vidím, že mi opravdu sjednocuje barvu pleti. Nevěřila jsem tomu, ale jsem momentálně velmi nadšená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem hodně spokojená. Jen škoda těch barviv a parfemace - není to pro mě důvod k zavržení, ale vzbuzuje to značné pochyby o hypoalergennosti.

      Vymazat
  2. Mě mrzí ty silikony, nevím, asi se mi nechce nic pokoušet, i když čištění pleti věnuju obzvlášť pozornost. Ale jinak asi dobrý; množství složek mi sice taky protočilo panenky, ale tvůj rozbor mě následně značně uklidnil :)
    A vůbec tyhle rozbory fakt žeru! Tak doufám, že se z nich stane pravidelná součást u každého článku s pleťovkou ;-) (Případně bych si pro ten účel vytvořila extra záložku na blogu, přece jen to furt vypisovat by byl asi brzo opruz) Ale jsem rozhodně za!
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je v planu a pracuji na tom :-) Zatim je to koncept. Ted jsem zaplatila domenu, tak az ji DNS zaregistruji, preklopim blog a vrhnu se na tohle :-)

      Silikony nepouzivam na noc, pres den se jim maniakalne nebranim, ale u kazde nove veci s nimi trnu, co to udela, ne ze ne :-)

      Vymazat
  3. ...a má zabarvení ten krémik? Já se na něj dívala v obchodě a měli tam tester a přišlo mi, že má lehkou tělovou barvu po rozetření, ale moc jsem to nezkoušela. Zatím mám od Mixa ten 6% krém pro smíšenou a zatím taky dobrá zkušenost :-) Eliška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nema, je bily a po rozetreni klasicky neviditelny.

      Vymazat
    2. Včera jsem na něj koukala v DM a mají ho v bílém provedení plus dva další odstíny..světlejší (asi tedy tělový) a tmavší (nazvy odstínů už nevím :)

      Vymazat
  4. Kdybych nečetla předmětný článek, asi bych se při čtení Tvé dnešní zmínky o "šnečí vyrážce" trochu vyděsila, co že Tě to probůh postihlo :-D Což mi připomnělo, že jsem zrovna dneska měla tu čest s "domácími mazlíčky" mega šneky - no něco tak odpudivého jsem dlouho neviděla.

    Jinak tenhle krém není nic, co by zrovna moje pleť potřebovala, ale rozbor ingrediencí opravdu super, já normálně neodolala a zkopírovala jsem si to (i ten předchozí) a uložila, protože to je pro mě fakt přínosné. Díky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To me tesi :-)


      A Achatiny mi nevadi, mela je maminka a prisli mi fajn :-) Na ksicht si uz ale nic ze sneku rozhodne patlat nebudu :-)

      Vymazat
  5. Kurňa, zrovna jsem se ráno zařekla, že už nebudu zkoušet žádné nové krémy a zůstanu věrná svému neoblíbenému, ale účinnému Excipialu, ale s touto recenzí jsi mě nalomila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Excipial jsem mívala ráda, pak se něco - těžko říct co - stalo a začal mě po něm svědit čumák :-( Ale bývala jsem s ním spokojená.

      Vymazat
  6. Taky jsem tenhle krém měla v drogerce v ruce :-) a četla složení. Není to tak hrozné, ale zrovna ten dimethicon mi prostě vadí - jsem schopna je tolerovat jen do množství jedna a ještě v nízké koncentraci :-D. Se zarudnutím mám taky občas trable, tak mě hodně zajímaly i účinky - a jsem zase příjemně překvapená. Sice asi zůstanu u té své přírody, ale možná...Skvělý článek!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu :-)
      Na některé přírodní věci také nedám dopustit, například všemožné oleje od Saloosu. Mám moc ráda levandulový a ylang ylang, hydrofilní na odličování také patří k mým oblíbeným.

      Vymazat
  7. Super rozbor! Ve složení mi vadí několik věcí, jsem spíš pro přírodnější věci.Z nepřírodních věcí se mi na červenání osvědčilo Avene a hlavně důsledná, pravidelná, efektivní ale jemná péče. S červenáním je to holt běh na dlouhou trať..Jinak moc hezký článek!
    somethingnewbyhelen.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Recenze se mi moc líbí, jen nechápu jednu věc a to sice..
    proč se to jmenuje CC? To c má znamenat přece barvu a krytí, no z toho jsem teda dost zmatená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. CC znamena "color correction". Takze jde o korekci barvy pleti a to dela - likviduje zacervenani a jine nejednotnosti, zesvetluje.

      S krytim pracuje napriklad CC Skinfood -
      http://baldandpale.blogspot.cz/2013/05/skinfood-vita-water-drop-cc-cream.html?m=1


      Mixa CC patri spise k pestici kosmetice, Cc SkinFood do dekorativni.

      Vymazat
  9. Jo takhle :). Díky, hned jsem moudřejší. Nějak jsem si CC spojila s tím, že jsou více krycí než BB. Někde jsem to četla a dál nad tím nebádala.
    Děkuji za objasnění.

    OdpovědětVymazat
  10. Tleskám! Fakt paráda, mít na tohle trpělivost... ale myslím, že takový článek je užitečnější, než stovka krátkých recenzí bez rozboru. Ty jsi chemik? Tvůj přehled mě zaujal. Jinak krém má pro mě asi 8 nebo 9 "nepřátelských" složek, patřím k chronickým upávačům a za chvíli mi zbyde leda tak mazat se vodou

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju za oceneni, kazdeho komentare si vazim a ty pochvalne me moc tesi :-)

      Chemik nejsem a to ani vzdalene, k chemii coby vyucovacimu predmetu jsem mela vzdy maniakalni odpor. Stejne jako k fyzice a matematice. Coz ale nevylucuje skutecnost, ze me pozdeji nejake casti z techto oboru zacaly velmi zajimat. Z oboru fyziky ujizdim na jaderne energii (ne ze bych ji nejak extra rozumela, ale zajima me ohromne a dost volneho casu travim sebevzdelavanim o jadernych reaktorech, jak je v Rezi den otevrenych dveri. Jsem tam a t.d.), z chemie na surovibach pro kosneticky a potravinarsky prumysl. Nektere slozky uz mam v hlave, u ostatnich hledam infornace a do recenzi se pak snazim o nezaujatou resersi s doplnenim osobniho nazoru.

      Vymazat
    2. Pisu jak trotl, omlouvam se - klavesnice na telefonu..

      Vymazat
  11. Mohla bych se zeptat kde se dá sehnat a za kolik? mam problém s citlivou pletí a jestli to fakt aspon trochu pomáhá tak bych to ráda vyzkoušela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě v DM a pravděpodobně i v jiných drogériích.

      Vymazat
    2. tento týden ho mají v akci v rossmanu za 160,- ;)

      Vymazat
  12. ja som si ho dnes kupila v DM drogerii, chcem sa opitat ako ho používate ? natriete si ho na celu tvár, ráno aj večer či ako to robite ? :-) dakujem za odpoveď

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pouzivam ho na celou tvar s to na den. Na noc si silikony drzim od tela.

      Vymazat
  13. Můžu se zeptat zda-li by mi tento krém pomohl i když mám tváře červené neustále.Při stresu, námaze atd. ještě horší. Zkrátka jak velký účinek tento krém má a jestli by se mi to tedy vyplatilo nebo tento krém zakryje jen nepatrné začervenání. Díky za reakce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemuzu posoudit do detailu, nonstop cervena nejsem. Ale dle popisu vyrobce by to fungovat melo.

      Vymazat
  14. Ahoj, koupila jsem si dneska tento krém http://www.mixafrancie.cz/katalog-produktu/24h-zklidnujici-hydratacni-krem-50-ml a po přečtení téhle (skvělé!!!) recenze jsem se zděsila, ale naštěstí ve složení jsem žádný silikon neobjevila (kopíruju složení ze stránek: INGREDIENTS: AQUA / WATER, GLYCERIN, CETEARYL ALCOHOL, ISOHEXADECANE,CYCLOHEXASILOXANE, CAPRYLIC/CAPRIC/SUCCINIC TRIGLYCERIDE, PETROLATUM,
    PARAFFINUM LIQUIDUM / MINERAL OIL, GLYCERYL STEARATE, PEG-100 STEARATE, GLYCERYL
    STEARATE, ACRYLATES COPOLYMER, ARGININE PCA, AVENA SATIVA FLOUR / OAT KERNEL
    FLOUR, CAPRYLYL GLYCOL, CETEARETH-20, HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL / SUNFLOWER
    SEED OIL, PHENOXYETHANOL, RIBES NIGRUM OIL / BLACK CURRANT SEED OIL, ROSA CANINA
    FRUIT OIL, ROSA GALLICA EXTRACT / ROSA GALLICA FLOWER EXTRACT, TOCOPHEROL,
    PARFUM / FRAGRANCE. (F.I.L. B34634/1).
    Takže hydratační krémy od Mixy by třeba mohly být lepší, tedy až na ten parafín... Nebo jsem něco přehlédla?

    OdpovědětVymazat
  15. Cyclohexasiloxane je silikon. Ale jen jeden :-) Isohexadecane je tske parafin. zbytek vypada celkem dobre, zitra se na to juknu detailne :-)

    OdpovědětVymazat
  16. ahojky holky, chtela jsem se prosim zeptat zda nemate nektera dobrou zkusenost s nejakym pripravkem na rudou plet ... mam stale nacervenaly nos ( jsem i svetlejsi tip) , takze bez pudru nemohu ani vyjit mezi lidi ... na obliceji mam i obcas sucha mist, ktera se mi loupaji ... vcera jsem si na zkousku koupila i MIxa 6% ... DEKUJI MOC ZA ODPOVED :) PAVLA

    OdpovědětVymazat
  17. Děkuji za rozbor ale jen bych chtěla podotknout že ta barviva tam jsou nutná, jelikož modrá a žlutá tvoří zelenou a zelená neutralizuje červenou... tím pádem kdyby tam tyto barviva nebyly asi by krém neměl účinek (kvůli kterého si vlastně krém kupujeme) toho že sjednodcuje pleť a neutralizuje červenání :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To sice ano, ovšem proti začervenání jsou v něm obsaženy i jiné složky. Pořád se točíme kolem toho, že hypoalergenní kosmetika a parfemace a barviva nejsou příliš dohromady :-( Neprsit se Mixa hypoalergenností, neřekla bych proti těmto věcem ani popel :-)

      Vymazat
    2. jasně :) to rozhodně souhlasím ...

      Vymazat
  18. já jsem u tebe nováček, tak bych hlavně chtěla poděkovat za ty rozbory, protože to je fakt úžasná práce! konečně budu pořádně informovaná. o tomhle krému jsem docela uvažovala, ale ty silikony mě odrazují, nemám úplně nejlepší pleť a dost trpím na tečky a podobné hnusy :( ale zkusím ho vnuknout spolubydlící, ta mívá začervenalou pleť :D

    Little Gem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aby to se silikony nebylo tak jednoduché, záleží taky na jejich kombinaci a množství - některé věci s nimi tké nemůžu, některé mi nevdí. BBčka od Skin79 ze mě dělají chodící přehlídku všech typů pupínků, SkinFood a Missha mi nevadí ani trošku, naopak pomáhají. Přitom na silikonech je to postavené všechno. Prase aby se v tom vyznalo :-)
      Kažopádně, u všech platí, že pod silikony musí být pleť naprosto čistá - nesmí pod nimi být uzavřena žádná špína, jinak je malér jasný.

      Vymazat
  19. Děkuji také za rozbor. Jediné co mne zarazilo: na krabičce je napsané CC, na tubě však o CC není ani slovo. Nevíš, jak to tedy je? Děkuji za odpověď.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Take nevim, proc na tube CC neni. V televizni reklame ano :-) Asi nejaka specialita pro segment trhu, do ktereho CR spada.

      Vymazat
  20. Ahojda, i já trpím červenáním plati. Tedy spíše popraskanýma žilkama na tvářích a hlavně na nose. Vyzkoušela jsem už různé značky (Bioderma, Isis pharma, Ruboril, Rozex od kožařky) a vůbec nic mě nepomáhá. Už nevím co s tím. Hlavně to je horší když mi je chladno. Při teple to ještě jde, ale i tak bez pudru nebo make-upu nemůžu vyjít :( Tenhle krém mě docela zaujal, ale po přečtení spousty recenze mě docela odradil. Hlavně kvůli tomu silikonu. Nevím, co by mě to udělalo, ale vzhledem k tomu, jak můj obličej vypadá, tak si ho nechci zhoršit nějakýma srajdama.
    Nemáte někdo nějakou zkušenost s něčím, co by mě na to opravdu pomohlo nebo nějaký vitamíny na cévky atd. Určitě víte, že pokud na to trpíte, tak i taková ,,maličkost,, Vám hodí sebevědomí na bod nula. A bohužel všechny krémy na toto zaměřené jsou docela drahé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V DM maji testery, co prijit s kaliskem a vzit si trochu na vyzkouseni? To same v parfumeriich. Casto se sice, z me neznamych duvodu, brani, ale kdyz si reknes, nakonec daji. U drazsich produktu je to asi jedina cesta, jak nevykrvacet financne na necem, co ti nakonec treba nebude vyhovovat.

      Vymazat
    2. Zdárek, nedávno jsem se dočetla něco o kosmetice SynCare, je to prý česká kosmetika a mají krém na žilky na obličeji - Decongenesia, dají se objednat i vzorky, tak je třeba vyzkoušej. Co se týká složení, tak v tom jsem naprostý laik, takže nevím, třeba je to další tip k prostudování. Já jej zkoušela a mám po něm docela jemnou pleť (pozn. žilky a červená zarudlá pleť je u mně normální, navíc do toho dermatitida, pupínky, ale po tomto krému je to docela v pohodě), ale nevím, jestli to není jen nějaký reklamní tah, zda vůbec můžou žilky po krému vymizet?

      Vymazat
    3. Od SynCare mám teď něco objednáno, ale žádná příroda to není, ba přímo naopak :-)

      Vymazat
  21. Kde tento krém lze zakoupit? Sehnala bych ho v lékarně (Dr. Max třeba), nebo jde objednat jen po internetu? Děkuji :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lékárna a internet netřeba - výrobky Mixa jsou dostupné v běžné síti drogerií. DM na ně mělo ( a dost možná ještě má) akci, plus možnost si za 10 DM bodů na terminálu vytisknout ještě poukaz na 25% slevu na všchny Mixa věci v nákupu.
      V Rossmannu Mixu také seženeš a věřím, že i jinde.

      Vymazat
  22. V reklamě mě to docela zaujalo. Taky trpím na zčervenenání. Přechod z tepla do zimy, kořeněná jídla, teplá jídla, emoční vypětí. Kdyby to alespoň pár hodin vydrželo, stálo by to za to. Otázka, co s pletí udělá pravidelný každoranní používání (dát na noc si to taky netroufnu), ale asi to risknu a do DMka si dojdu (a už konečně si tam nechám udělat zákaznickou kartu). :-)

    OdpovědětVymazat
  23. dá se používat i na noc? žádný krém od mixa na noc jsem nenašla :(

    OdpovědětVymazat
  24. Děkuji za podrobný rozbor každé složky - super ! :))))

    OdpovědětVymazat
  25. Dobrý den, mohu se zeptat, kdyby mi krém od Mixy na červené tváře pomohl, tak je tento účinek trvalý nebo musím krém používat stále, aby se začervenání už neobjevilo?

    OdpovědětVymazat
  26. Já bych spíše potřebovala radu.... nemám citlivou pleť jak vy píšete.. žádný pálení a rudnutí, ale prostě mám flekatý obličej jak nenalíčená Cameron Diaz a kvůli tomu musím používat hroně moc make-upu, takže pro mě lehce matující make-ipy nemají absolutně význam, proto sháním něco na sjednocení a zaujela mě právě tato mixa a ještě nový garnier na který taky běží reklama...

    Myslíte, že mi to pomůže i na toto? díky moc za radu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Primárně bych s dermatologem řešila důvod flekatosti.

      Vymazat
    2. normální flekatý obličej nevím co bych sní měla řešit...někdě vystupujou žílky více než jinde a jaksi existujou pigmentový skvrny... kdyby to bylo něco vážnýho tak to make-upem neskryju...

      Vymazat
  27. Okamžitá Prsa Výtahy | Tento internetový obchod nabízí vysoce kvalitní instantní prsu výtahy a další príslušenství. My se distancujeme od "vyrobeno v Cíne" prsa výtahy, ale i vyrábet naše výrobky ve spolupráci s 3M. Podívejte se na video, abyste zjistili, jak šikovný je breastlifts jsou!

    Neviditelná podprsenka je: sportovni podprsenka, neviditelná podprsenka diskuze, podprsenka wonderbra, neviditlne podprsenky, podprsenka do šatu, gelova podprsenka, lepící podprsenka, neviditelná podprsenka zkušenosti, podprsenka, samodržící silikonová podprsenka, podprsenka 75b, odprsenka bez ramínek do šatu, neviditelna podprsenka, silikonove podprsenky, silikonove vycpavky do podprsenky.

    podprsenky pro plnejší tvary, tehotenske podprsenky, lemax podprsenky, podprsenky velikost, podprsenky gaia, samodržící podprsenky, divci podprsenky, podprsenky praha, podprsenky sassa, velikosti podprsenky, pruhledná podprsenka, podprsenka bez ramínek, nalepovací podprsenka.
    Neviditelná podprsenka internetový obchod

    Tento internetový obchod je nejlepším obchodem se samolepicími podprsenkami a dalšími doplnky. Všechny naše samolepícími podprsenky jsou vyrobeny z vysoce kvalitní zdravotní pásky 3M. Neviditelnapodprsenka.cz to není pouze samolepící páska, ale zcela transparentní, vodotesná, hypoalergenním lepidlem prilnavá samolepicí podprsenka rozdílná od všech ostatních samolepících podprsenek.
    Neviditelná podprsenka
    Neviditelných podprsenek
    Podprsenka bez raminek

    OdpovědětVymazat