neděle 22. prosince 2013

Swiss O´Par

Švýcarský opar je v ČR fakt hodnotný název, ale i tak jsem byla zvědavá, jak to funguje a zda vůbec.









 


Protože moje řasy jsou husté, dlouhé a vyblité. V nenalíčeném stavu mi propůjčují vzhled pacienta v terminálním stadiu nějaké ošklivé choroby, v kombinaci s mou holohlavostí se na mysl derou následky chemoterapie.

Myšlenka na likvidaci průhlednosti řas se mi zalíbila, i sáhla jsem po stříbrné krabičce a jala se konat.
V balení jsem nalezla lahvičku s tekutinou, tubu s gelem, šťourátka do uší, plastový hřebínek a papírky, které mají zabránit obtištění barvy pod oko. Mají. Zdůrazňují mají. Stay tuned.

Návod pravil procucat řasy tekutinou z lahvičky a to nanášením šťourátkem (výslovně se zmiňoval o tom, že tato lze použít opakovaně. Představa opakovaného použití vatových tyčinek naprosto k čemukoliv mi přišla dost absurdní) a následně pročísnout hřebínkem s gelem. Zvlhčování řas proběhlo bez zádrhelů. Hřebínek, jehož zuby jsou od sebe daleko tak, že vši by jím mohly proskakovat v trojstupu, jsem zamítla jakožto nepoužitelný a gel jsem namatlala na kartáček od řasenky, kterým si jinak sčesávám obočí. Plán byl jasný - pročísnout, opatrně, víme, jaký jsem lemro a černý fleky na víčku nepotřebuju, že jo. Pod oko jsem přitiskla bezpečnostní papírek, pročísla řasy gelem a



DOHAJZLU, vyteklo mi voko !! Sakra! Tohle nemůžu přežít ! Kristovanoho, proč to tak strašně pálí?! Proč na tom, dopsíprdelevytahaný, není napsáno, že základní složka je louh, na druhým místě pak kapsaicin?!
V rámci návalu kulervoucí bolesti jsem samozřejmě ucukla tím papírkem, oko křečovitě zavřela a jala se oplachovat hektolitry vody. Výsledkem bylo oko králíka s mixomatózou a černočerným zoubkovaným šlicem pod ním. Kuuuuurvaaaa!!
Statečně jsem nicméně proceduru zopakovala i na druhém oku, jen bez ucuknutí papírkem.

Musím říct, že nebýt té šmouhy, která měla dle návodu zmizet samovolně v průběhu dvou dnů a já strávila každý den půl hodiny jejím opatrným týráním všemožnými odličovači a která zmizla teprve dnes (den tuším pátý), byla bych celkem spokojená. Nemohu ovšem zaručit, že až se barva vymyje, budu ochotná tuhle SM praktiku podstoupit znovu.



13 komentářů:

  1. Jo, tak přesně proto si mi chyběla! Nikdo nedokáže popsat tak banální proceduru tak poutavě :o) jinak teda soucit, soucit, ale co taky můžeš čekat od něčeho s takovým názvem, žejo.. :o))
    Tak ještěže k holohlavosti nepřibyla i holookost..
    Mmch, malá Vokurková v Kouzelné mušli byla fakt kouzelná :o) a fakt celej mladej :o) klon hadr..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohuzel je cela maminka i dusevne - vzteklej, zabejcenej, okamzite v opozici, jakmile neni po jeho. K nezaplaceni :-P Dnes mu bylo pred polednem pet a ja si porad nepripadam jako matka..

      Diky :-) Procedura s rasami se u me zaradila do zlateho fondu. Tak sprosta jsem DLOUHO nebyla! :-))

      Vymazat
  2. Tak že Jankovi přejem vše nejlepší :). A, soudě dle mé milované sestry, ta zabejčenost a vzteklost ho nepřejde :). Jsem ráda, že sis nevypálila oči. Výsledek vypadá pěkně, ale asi bych to nedala :-D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyridim :-)
      Soude dle ne ho to skutecne neprejde :-))

      Asi tomu jeste dam sanci, jen ten papirek priste prilepim :-D

      Vymazat
  3. Výsledek je moc hezký, ale to mučení za to teda určitě nestojí. :) Kdybych něco takového prováděla já, tak mi asi rodinná rada zakáže přístup do drogérie... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Akce prefikane probihala bez ucasti rodiny, takze jsem mohla kurvovat na cely barak :-P

      Vymazat
  4. To vypadá skvěle, ušetřilo by každoranní tanečky s řasenkou (anžto řasy dlouhé, husté, leč světlé a já toužím po uhlově černých). :-)

    OdpovědětVymazat
  5. promiň, ale fakt jsem se pobavila! :D cizí neštěstí zabírá vždycky, navíc ještě v Tvém podání - to fakt nemá chybu ;) každopádně jsem ráda, žes to přežila bez trvalých následků!

    OdpovědětVymazat
  6. Tak se svycarskym oparem zkusenosti nemam, ale kdysi jsme s mamkou absolvovali tuto proceduru s nejakym produktem z drogerie, ktery byl ve fialove krabicce. Michal se krem s tekutinou do kalisku (podobne jako barva na vlasy) a na rasy se to aplikovalo steteckem. Misto papirku jsme si ergonomicky upravovali kousky toaletaku, ktery jsme prilepily mastnym kremem pod spodni rasy. Po par aplikacich jsme to vychytali a kremem jsme mazaly i horni vicko, cimz jsme predesli vytetovani permanentni cerne linky. Tot muj navod, jak predejit tem uchvancancujicim cernym smouham :)

    OdpovědětVymazat
  7. Škodolibě jsem se pobavila (je mi jasné, že bych si ublížila daleko více, kdybych to zkusila sama):). Na tuhle krabičku koukávám u rodičů, je v koupelně, máma si tím barví obočí. A název mi taky vždycky připadal srandovní:) Veronika

    OdpovědětVymazat
  8. Švýcarský opar - to nechceš :D Naštěstí mám obočí i řasy tmavý dost, takže to nemusím podstupovat, ale představ si opačnej problém.. blond vlasy a tmavý chlupy.. peroxid musí být na řasy teprve sada :D

    OdpovědětVymazat
  9. Is minic nach dtugtar aird ar ailse scamhóg go luath. De réir mar a fhorbraíonn an galar, bíonn cough leanúnach ag forbairt agus ag casadh ainsealach níos measa. cuir san áireamh pian an bhrollaigh, ganntanas anála, cró, sreabhán fuilteach atá curtha suas as an chonair riospráide, agus preabadh go minic broincíteas nó niúmóine. Uaireanta ba phian cnámh, tinneas cinn, meadhrán an chéad cheann, bhí mé chomh tuirseach de mo shaol go dtí gur léigh mé faoi leigheas luibhe an Dr Itua ar blogspot shíl mé gur scam a bhí ann nuair a chuaigh mé i dteagmháil leis ar dtús agus é ag smaoineamh air agus Cheannaigh mé an leigheas luibhe a thóg mé ar feadh trí seachtaine agus bhí sé cureded go hiomlán go bhfuil a chóireáil chomh uathúil, ní shíl mé go mbeidh mé in ann a bheith saor ó Ailse Scamhóige.Nuair amháin an Ailse Scamhóg seo is féidir leis an fhear mór seo leigheas, an Dr Itua freisin Dúirt sé liom gur féidir leis galair den sórt sin a leigheas ... AILSE COLORECTAL, Ailse Brain, ailse Esophageal, Ailse Gallbladder, Galar tróibeastóireachta sa tréimhse iompair, ailse mhuinchille agus muineál, BLADDER AILSE, AILSE PROSTATE, AILSE KIDNEY, AILSE LOCHG, Lupus, Craiceann Craicinn, Glaucoma ., Cataracts, degeneration Macular, Galar cardashoithíoch, galar scamhóg scamhógach, próstatach méadaitheach, oistéapóróis. Galar ailse, ailse ovarian, ailse Sinus, ailse craicinn, ailse fíochán bog, ailse dromlaigh, ailse bholg, ailse teile, ailse throid . AILSE UTERINE, Ailse Phacreative, LEUKEMIA, VEID / SEIF, TÁIRGÍ FHEABHAIR / BHAINC, AILSE BHAILE, TORAITHE NEAMH-HODGKIN. Ailse, FÉIDIR AN VIRUS, TÚ AN SPÁID, HEPATITIS, HE DO MHÚINTEOIR THUAISCEARTAÍ AGUISÍN TEAGMHÁIL LE DO THOIL ::: drituaherbalcenter@gmail.com/. WHATSAPP ::: + 2348149277967

    OdpovědětVymazat