sobota 8. února 2014

Garnier Micelární voda

V době, kdy micelárky dělá už málem i Čepro, bylo jen otázkou času, kdy se přidá i Garnier.














Spíše se divím, že se svou přišli až teď. A jelikož jsem na ní měla zálusk už déle a dnes jsem o stojan s ní málem zakopla, když jsem vešla do DM za účelem zakoupení pití pro robě, vzdala jsem jí ke kase s sebou.

Líná matka, hlídající v mezičase klony ve Starbucks, pravila, že jí miluje, i začala jsem se těšit na dnešní odličování se. To já tak totiž mám. Odličování se mě obtěžuje. Nikoliv však v případě, že domů táhnu nějaký nový zázrak, který slibuje, že z pandy udělá slepejše ve vteřině.

Ve flašce, která se mi hodně líbí, protože mám ráda oblé věci, se ukrývá
  • aqua - kdo by to byl čekal, že jo
  • hexylene glycol glycerin - mix glykolu a glycerinu, který se používá jako nosná část kosmetických produktů. Snižuje viskozitu a například v krémech se stará o lepší roztíratelnost. "Odlehčuje" kompozici výrobku. Ačkoliv přímou souvislost s ním studie neprokazují, může být dráždivý. Líná matka je ovšem ekzematik, kterého dráždí kde co a tahle voda neva. Tak si vyberte..
  • disodium cocoamphodiacetate - v tomto postu jsou zmíněny i následující složky
  • disodium edta
  • poloxamer 184
  • polyaminopropylbiguanide 
Složení je tedy typicky micelárkové. Nechápu, jak je možný, že někdy to funguje a jindy by se člověk u odličování zvencnul vzteky. Kteroužto zkušenost mám s micelární vodou L´O real. Celý je to o to vtipnější, že - jak většina z nás ví - Garnier a L´Oreal jedno jsou, takže soudruzi kosmetičtí chemici nemusí nic moc vymýšlet, akorát to stočí do různých lahví a cenotvorboví čarodějové vydají pokyn o ceně. 

Schopnost odlíčit make-up je mi ukradená. a) ho momentálně nepoužívám, b) zbavit se ho nepovažuju za problém. Zajímá mě výhradně jak daná věc odličuje oči. 
Takže jak ?
výchozí stav

přiloženo pár vteřin



po prvním setření


po třetím setření.
Garnier není má oblíbená značka,  za tohle jim ale tleskám. 400ml za 169,- (v DM, jinde jí údajně lze sehnat i za méně) a odlíčení během pár vteřin u mě micelárku Garnier katapultovalo do seznamu radostí tohoto týdne.

20 komentářů:

  1. Cepro:D
    Jinak druha pochvalna recenze, to vypada slibne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fakt dobra.
      PET MINUT po odliceni se mi Lina matka napsala, at jdu na pivo... a jelikoz, povrchni pipiny, nenalicene ven nelezeme, odlicovala jsem se ve vysledku jen kvuli recenzi! :-))

      Vymazat
  2. Vypadá to dobře! Já Garnier teda nakupuju, ale tahle voda mě překvapila. Možná jí dám šanci, až mi dojde Bioderma :)

    http://anesagill.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Konečne niekto s recenziou ;) možno si po ňu skočím až mi dojde tá moja :)

    theresahoran.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Dnes som o nej aj ja písala recenziu a v podstate sme sa zhodli.:) V prípade záujmu tu je:
    http://filozofiazenskejkrasy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Já se odličuju (= myju xicht) mýdlem, takže micelárka mě nechává chladnou.. :o))) jsem ráda, že se občas najde něco, o čem si přečtu, ale nenutí mě to vyrazit do nejbližší drogérky.. kéž by to bylo častěji :o))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. v tom pripade muzu psat treba o make-upech Miss Sporty :-D

      Vymazat
  6. až vypotřebuji Mixu, asi jí budu muset "prubnout" také :)

    OdpovědětVymazat
  7. Z meho pohledu se Bioderme smele vyrovna

    OdpovědětVymazat
  8. Včera jsem si ji koupila a zatím jsem taky velice spokojená :-). Ekzematik jsem momentálně ukázkový a nijak mě nedráždí. Recenze bude brzy. Dík za článek :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem zvedava, jak jsi spokojena, jsem zvedava :)

      Vymazat
    2. Tak uuž! V článku se na Tebe mohutně odvolávám :-).

      http://bourjoisgirl.blogspot.cz/2014/03/jak-se-vam-odlicuje-pani.html

      Vymazat
  9. ha, na tohle jsem čekala... píšu na seznam, až dodělám zásoby L'Oréalů, asi omrknu... akorát škoda toho mega balení, já vím, že se to vyplatí atd atd, ale nemám to ráda. čím větší, tím rychleji mě to s tím výrobkem přestane bavit, protože to prostě nejde vypotřebovat :D

    OdpovědětVymazat
  10. Určitě vyzkouším, až spotřebuji mé zásoby Biodermy z Francie.. :)
    FairyChain

    OdpovědětVymazat
  11. Upřímně, v micelárkách nejedu, (mě odličování hrozně baví :-))) ale ráda si přečtu od Tebe, ať píšeš o čemkoliv :-) - prej Čepro, padám hned při první větě :-) ale zas jako zírám na ten super otisk po miceláře :-D a takový úspěch bych od Garnieru nečekala...všude je to samá Bioderma a kuk podívejme Garnier :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Mně Garnier nikdy ničím neohromil, ale na tuhle vodu čtu jen chválu. Možná jí se ségrou dáme šanci, až doděláme zásoby Biodermy :D
    Jinak se nedivím, že v DM bude určitě dražší, tahle drogerie je obecně drahá....

    http://anesagill.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. ja mám velľmi rada micelárnu vodu od mixy :)
    Beauté Caresse

    OdpovědětVymazat
  14. Taky ji mám a nemůžu si ji vynachválit :)
    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat